2010. június 19., szombat













Az első képek
Ezeknél már csak jobbak jöhetnek. Remélem!!!
Hát... nem tudom, hogy került ez a kép az oldal tetejére. Én a cím alá szerettem volna tenni. Kíváncsi vagyok, hogy a második hova megy. Egyébként ez a "szemlélődő padom". Sok szép percet szerzett már nekem. Különösen ősszel, és tavasszal, amikor a nyaralók még- illetve már nincsenek itt. Akkor sem telepszem le rá, amikor a horgászok ellepik a partot. Én ugyanis a halaknak drukkolok.
Ez éredekes!!! Nemhogy a címet, de még az első képet is megelőzte a biciklim. Pedig ez csak a hétköznaplós. Van egy ünnepi bringám is. Azt a hosszabb utakra használom, mert ez a régi már nagyon viharvert, de szereteből nem dobom ki. Egyébként: hogy lehet a képek mellé- alá- fölé írni?
Uppsz! Mondaná a művelt angol fonetikusan. József Attila emlékhelye a szárszói parkban mindent megelőzött. Végülis... a fotózás sorrendje stimmel, de honnan tudja ezt a számítógép? És miért nem úgy csinálja a dolgokat, ahogyan azt én szeretném?



3 megjegyzés:

  1. Sok a miért... ezt én is fel tudnám tenni! Sőt , ezekre a kérdésekre már választ is kaptam, csak nem tudtam végre hajtani!:) A HTLM-ben kell variálni a szöveget, meg a képek rengeteg betű-szám sorait, próbálkozz! Nekem nem sikerült még soha úgy feltenni, ahogy szerettem volna,m csak véletlenül...
    Nagyon klassz az öreg bringád, mielőtt kidobnád szólj, elkapom!:)
    A képek is tökéletesek, nem tudom mi bajod velük!?
    Szabó Lőrinctől nekem az Ima a gyermekekért c. verse tetszik nagyon és azt a kérést hagynám hátra..., de elmegy jelen időben is!

    VálaszTörlés
  2. Tényleg annyira szép, hogy ideírom, hátha más is beleszeret.

    Szabó Lőrinc: Ima a gyermekekért

    Fák, csillagok, állatok és kövek,
    szeressétek a gyermekeimet.

    Ha messze voltak tőlem, azalatt
    eddig is rátok bíztam sorsukat.

    Énhozzám mindig csak jók voltatok,
    szeressétek őket, ha meghalok.

    Tél, tavasz, nyár, ősz, folyók, ligetek,
    szeressétek a gyermekeimet.

    Te, homokos, köves, aszfaltos út,
    vezesd okosan a lányt, a fiút.

    Csókold helyettem, szél, az arcukat,
    fű, kő, légy párna a fejük alatt.

    Kínáld őket gyümölccsel, almafa,
    tanítsde őket, csillagos éjszaka.

    Tanítsd, melengesd te is, drága nap,
    csempépszd zsebükbe titkos aranyad.

    S ti mind, élő és halott anyagok,
    tanítsátok őket, felhők, sasok,

    vad villámok, jó hangyák, kis csigák,
    vigyázz reájuk, hatalmas világ.

    Az ember gonosz, benne nem bízom.
    De tűz, víz, ég s föld igaz rokonom.

    Igaz rokon, hozzátok fordulok,
    tűz, víz, és s föld leszek, ha meghalok;

    tűz, víz, ég és föld s minden istenek:
    szeressétek, akiket szeretek!

    VálaszTörlés
  3. Ugye?... Kedvenceim legszebbje! De lehet, hogy túl érzelgős vagyok...

    VálaszTörlés