2010. december 12., vasárnap

Az év legnehezebb napja

Holnap! Hiába húzom-halasztom, megkeményítem a lelkem, és holnap elindulok megvásárolni a karácsonyi ajándékokat. Alapjáraton is utálok vásárolni, mert ha száz szék közül kell választanom, biztos, hogy az egyetlen töröttlábúra fogok leülni. (Nem az én hasonlatom. Egy régi francia filmből jutott eszembe. Ezzel a próbával akartak meggyőződni a főhős tökéletes balfékségéről.) A lányom szerint, ha szembeállok az eladóval, azonnal kigyullad egy felirat a homlokom az alábbi szöveggel: átvágandó!!! A balfékségemen az önkiszolágálás sem segít.
Ráadásul, a december külön is megterhelő számomra ajándékügyileg. Hiába próbálom 7 éve elhitetni az unokámmal, aki december 7-én született, hogy a Mikulás együtt tudja hozni a mikulás-és a szülinapi ajándékot. Az nem úgy van: külön jön a Mikulás 6-án és külön 7-én a család a szülinappal. Patríciám pedig december 25-én született (jó, ebben én vagyok a hibás). Őt sem tudtam meggyőzni, hogy a Jézuska egyszerre hozza a karácsonyi, meg a szülinapi ajándékot. Ő sem hitte el. Én meg sajnos nem tudok egy hónap alatt négyszer is kreatív lenni.

1 megjegyzés:

  1. Előfordul ilyesmi más családoknál is !
    csak tényközlés :
    áprilisban 11 db. ilyen esetem van! (abból 5 főnek szül.nap-és 4 főnek névnap)
    Hagyján mert épp' várjuk a következő személyt !- (...) és akkor áprilisban 13 "eseményünk" lesz! :-)

    VálaszTörlés