2011. március 11., péntek

Tavaszi bíztató....

Ez már tényleg tavasz. 30 évvel ezelőtt, biztosan senki és semmi nem tudott volna rávenni, hogy egy ilyen szép napon, ünnep előtt a porszívót tologassam reggeltől késő délutánig. Akkoriban kimentem az uszodába, és egy szélvédett napozó helyen -igaz- a lábomon sízoknival, de bemutattam az új bikinimet. Ma meg.... legfeljebb csadorban. Aj-jajj, hol vannak már azok a régi, jóformájú bikinik.

Si King
Dalok könyve

41.
Északi szél zúg jajongva,
havát sűrű felleg ontja.
Légy jó hozzám, bút ne hozz rám,
menjünk együtt kézenfogva.
Mért habozni, minek várni,
legszebb időnk elherdálni?

Északi szél viszi-hordja,
sűrű hó hull kavarogva.
Légy jó hozzám, bút ne hozz rám,
menjünk együtt hajlékodba.
Mért habozni, minek várni,
legszebb időnk elherdálni?

Róka oson szimatolva,
fekete a varjú tolla.
Légy jó hozzám, bút ne hozz rám,
üljünk fel a fogatodra.
Mért habozni, minek várni,
legszebb időnk elherdálni?

(Lator László fordítása)

1 megjegyzés:

  1. Bikiniben, vagy anélkül olyan jó, hogy végre világos(abb) van reggel és este ! Én nem csak a simogatóan meleg napsugaraknak, ennek is tudok örülni, mert nem szeretem a téli sötétséget !
    Tegnap láttam idén az első, csodaszép barna lepkét ! C betűs lepke volt, amilyent kora tavasszal eddig még sosem láttam, mert általában a pávaszemesek a nagy túlélők.

    VálaszTörlés