2011. március 20., vasárnap

Szende tukán


és Lujza










Bünözők, terroristák, szolgáltatók ....

Ma hallottam egy hírt a rádióban: Japánban 3 jakuza csoport küldte legelőször és eddig a legnagyobb segélyt a rászorulóknak. Ezen azért érdemes kicsit elgondolkodni. Minden rasszizmus nélkül, hány kigyúrt, tetovált, luxusterepjárós küldött segélyt Borsodba vagy Szabolcsba?
A másik: tegnap este, a líbiai légitámadás után a riporter kérdésére, hogy Kadhafi a fenyegetésének beváltására képes-e embereket küldeni a nyugati országokba, a szakértő válasza: nem kell őket küldeni, márt ott vannak régóta. Ezen viszont már gondolkodni sem merek.
Így ma teljesen gondok és gondolatok nélkül kimentünk Szabival az állatkertbe. Természetesen a legtöbb időt kedvencünkkel, Lujzával a lajhárral töltöttük.
Most kivételesen nem felejtettem itthon a fényképezőgépemet. Miután kifizettem 8.750 Ft-ot, hogy megjavítsák a laptopomat, gondoltam, hogy felteszek néhány képet. Sajnos ugyanúgy nem működik, mint a javítás előtt, csak mot 8.750.- ért nem működik. Már vissza sem megyek. Ezentúl, ha szervizbe kellenne menni, csak bedobok a kukába egy tízezrest, az utazást pedig megspórolom. A kreativitásom az egeket verdesi: kihúztam a PC-ből egy zsinórt, majd bedugtam a laptopba, és láss csodát így be tudtam másolni a képeket. Ha erre előbb rájövök, gazdagabb lennék 8.750,-Ft-tal.







2 megjegyzés:

  1. A "világ jelen állásához" nem is nagyon tudok mondani semmit...Összeszorult szível várok...

    Ami a sz.gép és a fényképek ügyét illeti, valami hasonló velem is történt már, az új fényképező madzagjával semmiképp nem tudtam letölteni a gépre a képeket. Aztán "megvilágosodtam" és közbeiktattam egy hosszabbítót, (nem tudom mi a neve) de most 2 drót segítségével végre fel lehet tölteni a fényképezőből a képeket. Igaz, közben én nem próbáltam javíttatni, ergo már eleve megspóroltam valamennyit...

    VálaszTörlés
  2. perszehogy szíVVel...Bocs, figyelmetlen vagyok még kissé, hétfő reggel van...

    VálaszTörlés