2011. december 14., szerda

Kicsi karácsonyi forradalom

Tavaly Karácsonykor Dédi meg akart kímélni bennünket az ajándékok utáni rohangálástól. De lehet, hogy csak nagyon unta már az újabbnál újabb konyhai eszközöket. Megvette magának az ajándékokat (pólót, krémet, harisnyát...). Kiosztotta közöttünk a csomagokat, hogy tegyük a fa alá, és majd jól meglepődik. Annyira jól sikerült a dolog, hogy idén kiterjesztettem az önajándékozást magamra is. Tegnap megvettem vagy 8 darab CD-t diszkont áron (klasszikusok 600.-Ft, népek zenéje 1.290.-Ft)és egy 5 részes Sci-Fi utolsó kötetét. Az első hármat már olvastam. Sajnos a negyedik kötet már nem volt a boltban, de mondták, hogy a könyv hátulján szerepel az a kiadó, ahol valószínűleg még megkaphatom azt is. Már alig várom a karácsonyt, hogy belenézhessek a könyvbe és azt is megvegyem. A cédékre is nagyon kíváncsi vagyok. Szépen becsomagoltam mindent, és várom, hogy az ajándékozók odategyék a fa alá.
Talán még soha ilyen izgalommal nem vártam a Karácsonyt.

2 megjegyzés:

  1. Nem tudom, ki, hogyan viszonyul a pénz-ajándékhoz, de én cseppet sem vagyok megsértődve, ha pénzt kapok, sőt…. Nagyon sokáig volt nálunk egy füzet, "A titkos vágyak füzete" de mélységes szomorúságomra, amikor a fiúk serdülni kezdtek, valahogy szégyellték ? vagy nem is tudom pontosan, miért, de egyszer csak üresen maradtak a lapok, meg "nem is tudom" volt a válasz a "mit szeretnél ?"-re. Tény, hogy abból, ami tőlem nekik jutott, soha nem lehetett nagy ajándékot venni, ám ha mondjuk két helyről is kaptak pénzt, akkor abból az összegből már inkább futotta valami komolyabb dologra.
    Aztán így maradt az ajándékozás nálunk és én is szívesebben veszem meg magam az ajándékomat. Mindig megmutatom, hogy mit „kaptam”, így aztán senkiben sincs rossz érzés, hogy „elkótyavetyéltem” az ajándék-pénzt. Lehet, hogy sokan nem értenek ezzel egyet, nekem ez így jó - hiszen valamiképp azért mégis csak meglepetés, de mindenképp öröm az ilyen ajándék is, hiszen magamnak sosem vettem volna meg....Azt azonban lényegesnek tartom, hogy a pénz sosem borítékban, vagy „meztelenül” kerül a fa alá, hanem valami kicsinyke, vagy vicces, kis ajándékba/ra/hoz van csatolva.

    VálaszTörlés
  2. Patríciámnál is működik ez a forma, mert nem tudok kétszer kreatív lenni: 24-re Karácsony, 25-re szülinap. Már Szabi is mondta, hogy szülinapra ő szívesen elfogadna pénzt is. A Karácsony még nem merült fel benne, mert akkor az anyalok hozzák az ajándékot. Nem is érti, hogy miszükség van erre a kirakodóvásárra, mikor karácsonyra nem kell ajándékot venni.

    VálaszTörlés