2011. január 5., szerda

Szabi és kicsi barátja, Kisimi

Szerencsére elmúlt a tegnapi napfogyatkozás negatív hatása. Sikerült újratelepíteni a tegnap padlóra küldött számítógépemet. A telefonszervízben is összekaparták a tegnapi ide-odamásolásban elveszett telefonszámaimat. Igaz, a régi készüléket oly mértékben szétkaptam, hogy már csak az utókarácsonyra kapott új készülékbe lehetett beletenni a SIM-kártyát. Így legalább kényszerítve vagyok elfogadni az újat. Különben még mindig ragaszkodnék az ütött-kopott, törött régi telefonomhoz. Olyan sokmindent elrontottam tegnap, hogy Szabit már meg sem mertem símogatni. Tanárosat játszottunk, míg Anya haza nem jött. Természetesen én voltam a tanuló. Rajzórán nagyon rosszul teljesítettem. Szavannát kellett rajzolnom, elefánttal, oroszlánnal, zsiráffal, fákkal, skorpióval, kígyóval. Már a fáknál elbuktam, mert vastag törzsű, lombos fát rajzoltam. Szégyenletesre sikerült az oroszlán is (egy bodros hajú kislányfej némi bajuszkákkal az orra két oldalán), a zsiráfnak meg libafeje lett nagy fülekkel. A skorpiónál végre megszánt a "Tanár bácsi", és lerajzolta helyettem. Nem gondoltam, hogy ilyen nehéz emlékezetből állatokat rajzolni. Be kellene íratkozni egy rajztanfolyamra. A "Tündér tantrás" barátaim között van egy hölgy, aki szervez olyan csodatanfolyamokat, ahol néhány nap után az ilyen fakezűek is képesek lesznek akár portrét rajzolni. Állítólag!

5 megjegyzés:

  1. Milyen tündériek a srácok!!!:))) Kisimi már ekkora???
    Igen, kellemetlen tud lenni, ha az ember nem tud teljesíteni az unokájának... Én is jártam már így!:( Azért megtartottak!!:)

    VálaszTörlés
  2. Szabi is megkönyörült rajtam, és adott egy kegyelemötöst a rajzomra, nehogy elveszítsem az önbizalmamat.

    VálaszTörlés
  3. Menj csak el arra a rajz-tanfolyamra ! Néha nekem is megfordul a fejemben, hogy lenne még mit tanulni... Ha volnának hozzá eszközeim (jó rajzlap, jó vízfesték, netán agyag...) bennem is van olyan vágy, hogy próbáljak "alkotni" valamit. De többnyire csak papír-ceruza ill. képernyő-billentyű van a kezem közelében...

    VálaszTörlés
  4. Majd Szabi megtanítja neked, hogy kell mindenféléket rajzolni. (Az is haladásnak látszik, hogy már nem csak Dínó van a világon!)Puszi a rajztanárodnak is :))Kittegő

    VálaszTörlés