2011. november 28., hétfő

Pici, lapos, sunyi pú...

A napokban levelet kaptam a Nyugdíj Igazgatóságtól. Felbontottam, mert azt hittem, hogy megérkezett az értesítő a 2012-es nyugdíjam összegéről. De nem! Hajdanvolt kedevencem legszebb PR mosolya buggyant ki a levélből. Olvasatlanul dobtam a kukába. Ha előre tudom, mi van a borítékban, bontatlanul tettem volna ugyanezt. Tettem volna ezt minden felháborodás nélkül. Most viszont mélységesen felháborított az a pitiáner sunyiság, ami ebből az eljárásból kivillant, ami az egész regnálásukat jellemzi. Ha én levelet küldök a barátaimnak, azt a saját címemről teszem, és nem csempészem be a levelemet a szomszédom borítékjába, és nota bene , nem vele fizettetem meg a postaköltséget. (Persze tudom én, hogy mindent a Zemberek fizetnek, mert a nyulak és kenguruk nem adóznak.)Ha Orbán Viktor levelet küld nekem (mert annyira szívén viseli a sorsomat), akkor megengedhetné magának, hogy a Miniszterelnöki Hivatalból (van még ilyen?) tegye. Tudom, hogy azt is az én pénzemből teszi, de valahogy mégis elegánsabb.
Most nem akarok kitérni arra a kicsit demagóg izű megjegyzésre, hogy ezt az összeget nemesebb célokra is fordíthatta volna a Nyugdíjigazgatóság, különösen a közelgő Karácsony fenyegetésének árnyékában. Azonkívül: akiknek rajongása továbbra is töretlen, azokat nem kell meggyőzni, akik pedig "nem annyira" rajonganak, azokat úgysem lehet ezzel megnyerni. Tehát, ennek az akciónak még a PR értéke is erősen konvergál a nullához. Az őszinteségéről pedig szó se essék (ahogy @X mondaná)!

2 megjegyzés:

  1. Ne provokálj, ne provokálj, mert olyant írok, hogy még magam is megbánom.... :-)
    Mocsok ez az egész, úgy, ahogy van.

    VálaszTörlés
  2. Ha már megemlítődtem... talán annyit a témához,hogy kb. 13,5 éve vagyok nyugdíjas, (2012.07-ban lesz 14.éve)Ehhez hasonló levelet, ha jól emlékszem, 3-at kaptunk az elmúlt időszakban. (nyugdíjasok) Csak megjegyzem,- állítólag - 1,7 millió nyugdíjas háztartásba küldtek és kb. 200 millió Ft. volt az előállítása és a postaköltsége. (Népszava szerint) - volt,ahol 170 milliót említettek. Gyenge matekos voltam/vagyok... ez akkor 10 Ft/fő összeget jelent - személyenként. Ne legyek demagóg, valahogy nem érintett oly' nagyon, hogy attól ideges,ingerült...stb.
    legyek.
    Más : természetesen semmi közöm ahhoz, hogy a saját nevére (!) szóló levéllel ki,mit tesz ! Mi pl. nem dobunk ki semmilyen levelet/számlát és ne soroljam,- (pl. UFO-ba vagy a KUKA-ba)- amin a nevünk és címünk rajta van! Mindig apró darabokra vágjuk,vagy tépjük ! (Tipp)
    Apróbb hibák : a 2012-es nyugdíjadról NEM érkezhet még összesítés !- csak majd a 2011-es évről ! :-) Úgy emlékszem, azt a összesítést azt január elején szoktuk kapni ? (pontosítandó) - viszont a levélben írt dolgok többsége - januárban már kissé "idejétmúlt" lett volna. (azoknak, akik sem újságból/tv-ből - se sehonnan nem tájékozódnak.)
    Talán ennyit. :-)

    VálaszTörlés