2012. február 11., szombat

Listerine

Mostanában úgy érzem magam, mint egy farsangi lufi, amiből már 90%-ban elszökött a levegő.
A napokban láttam egy reklámot, ahol egy lepukkant pasi fogmosás után egy cseppnyi listerine-t felhörpint, és kirobban tőle a világ. Gondoltam ez az, ami kell nekem. Csak egy kis öblögetés és már pezseg, szikrázik minden körülöttem (és még a plakkot is leviszi a fogamról).
Eljött a nagy nap, megkaptam a nyugdíjamat. Gondoltam most aztán "follyon a listerine", és azonnal becsűrtem egy "100 forintos boltba". Volt is listerine dögivel. Csak ámultam: citrus ízű, mentás-gyógynövényes, extra mentholos. Azonnal betettem a kosárba egy citusos és egy mentás-gyógynövényest. Az extra mentholost csak azért hagytam ott, mert mínusz 15-ben már nem vágytam további hűtésre.
Tegnap este fogmosás után kipróbáltam a mentás-gyógynövényest. Ne próbáld ki!!!
Mint az aszpargammal édesített szőkített HTO (háztartási tüzelőolaj). Mintha végignyaltam volna egy kőolajlepárló gyártósorát, persze belülről.
Azonnal eszembe jutott egy ismerősöm, aki bölcs belenyugvással szokta kommentálni, ha valami újdonságról számolunk be neki. Lehet az kozmetikai- vagy csak síma tisztálkodószer, esetleg valami édesség, félkész- vagy készétel:
"EZ IS CSAK KŐOLAJSZÁRMAZÉK"! Igazat mond.

1 megjegyzés:

  1. Elég fárasztó, hogy az embernek állandóan résen kell lenni. Én pl. arckrémet is szívesebben veszek a patikusnál, olyan "házilag" kikevertet, azt hiszem, abban talán nincs annyi szemét, mint a csodaszerekben, melyekről tudom, hogy a hatásuk csak a reklámokban mutatkozik. A szörnyű csak az, hogy rendkívül fárasztó ilyen feszült, "mindenre-figyelnem-kell" állapotban élni....Nézd az élelmiszerek szavatosságát, összetételét, származási helyét, stb, stb. Ki a fenének van erre ideje, és főleg kedve ?
    Na, ezt tudják is a gyártók, hiszen az se véletlen, hogy a bolhánál kisebbek a tájékoztató szövegek mindenen....Arról már nem is beszélve, hogy gyakorlatilag azt írnak, amit akarnak. Hát tudod ellenőrizni ??????

    VálaszTörlés