2012. január 4., szerda

Magyarország 2012.
Rókatánc

Láttam a keresztény, magyar hazafit. A Nagymező utcánál árpádsávos zászló alatt trágárságot ordítozott és köpködött.
Hallottam (igaz, 3-szor próbáltam nekifutni, de csak 1-1- percig bírtam) az ünnepi műsort. A szokásos klasszikus "esztrágd". A zenekar hamis volt, épp kezdett szétesni, és amitől elkapcsoltam, az az amatőr túlfrazírozott csinnadratta. Közben láttam a zenészek fásult, "miden mindegy" arcát. Láttam a karmester (megbízott zeneigazgató?)"ideggörcs" mozdulatait, mimikáját, és láttam a szürkés-piszkos fehér ingét.
És hallottam az úri közönség eksztatikus elragadtatását.

1 megjegyzés:

  1. Olvasd el Andrassewnél az "Abrosz és bazseva" posztot. Mellesleg nem rókatánc, rókázás lenne a jobb alcím (finoman szólva).

    VálaszTörlés